به بخش خدمات الکترونیک وبسایت خوش آمدید
واحد فناوری اطلاعات دانشگاه همواره تلاش می نماید تا با ایجاد بستر امن و پرسرعت و پیاده سازی سامانه های اتوماسیون دانشگاه، امورات دانشجویان مانند انتخاب واحد، پرداخت شهریه و … را تسهیل بخشد.
بخش خدمات الکترونیک شامل سامانه آموزشی، پژوهشی و دانشجوئی برای دانشجویان و اساتید، سامانه جامع کتابخانه، سامانه چک اکانت کاربران اینترنت و سیستم ایمیل وبسایت می شود.
سامانه دانشجویی : دانشجویان گرامی پس از دریافت نام کاربری و شماره رمز، با ورود به این سامانه می توانند اکثر امورات خود را از طریق اینترنت انجام دهند. انتخاب واحد، پرداخت اینترنتی شهریه ها، خرید ژتون و …
سامانه اساتید : اساتید گرامی پس از دریافت نام کاربری و رمز عبور خود می توانند اموراتی مانند دریافت ابلاغیه تدریس، لیست دانشجویان، سربرگ امتحانی، وارد کردن نمرات و … را از طریق اینترنت انجام دهند.
سامانه جامع کتابخانه : دانشجویان و اساتید گرامی می توانند از طریق سامانه جامع کتابخانه نسبت به جستجوی کتب کتابخانه اقدام و براحتی وضعیت امانات خود را بررسی و مدیریت نمایند.
چک اکانت کاربران اینترنت: کاربران اینترنت دانشگاه اعم از کارکنان، اساتید، دانشجویان می توانند از طریق این سیستم و با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور اشتراک خود نسبت به بررسی وضعیت اعتبار اشتراک خود اقدام نمایند.
خرید اکانت اینترنت (جدید): کاربران اینترنت دانشگاه اعم از کارکنان، اساتید و دانشجویان در صورت لزوم، میتوانند از طریق سامانه فروش آنلاین اشتراک اینترنت نسبت به خرید اشتراک های موجود اقدام نمایند. راه اندازی این فروشگاه باعث شده مراجعه حضوری برای خرید اشتراک اینترنت حذف شود. آدرس فروشگاه : internet.tabnak.ac.ir
سیستم ایمیل : سیستم ایمیل دانشگاه قابل استفاده برای کارمندان و اساتید محترم می باشد و جهت استفاده از این سرویس می بایست به واحد فناوری اطلاعات دانشگاه مراجعه و نسبت به تکمیل فرم مرتبط اقدام نمایند.