شروع امتحانات دانشگاه تابناک

   باطلاع دانشجویان گرامی می رساند با توجه به این که امتحانات دانشگاه از تاریخ ۱۷ دیماه ۱۳۹۴ شروع می شود دانشجویان عزیز می توانند از تاریخ ۱۳ دیماه ۱۳۹۴ با مراجعه به سیستم دانشجویی خود، بخش کارت ورود به جلسه و دانلود فایل PDF کارت ورود به جلسه خود و  یا با مراجعه  به آموزش دانشگاه واقع در بلوار شهید مطهری نسبت به دریافت پرینت کارت ورود به جلسه خود اقدام نمایند.

شما ممکن است بنا به هریک از دلایل زیر نتوانید کارت ورود به جلسه خود را مشاهده و دریافت نمایید :

الف) داشتن بدهی شهریه، خوابگاه، تغذیه ( بدهی دانشگاه )

ب) فقدان عکس اسکن شده در سامانه جامع دانشگاه

ج) عدم ارائه مدارک کامل پرونده ی دانشجوئی خود از قبیل کارت پایان خدمت یا گواهی معافیت از تحصیل، گواهینامه فراغت از تحصیل دوره ی تحصیلی قبلی، تأییدیه تحصیلی، عکس و …

د) عدم عودت کتب امانت گرفته از کتابخانه

بنابراین با توجه به فرصت کوتاه پیش رو خواهشمند است در اسرع وقت نسبت به رفع هریک از مشکلات فوق اقدام نمایید تا در زمان شروع امتحانات با مشکل مواجه نشوید.

نکات بسیار مهم

۱- مجوز شما جهت شرکت در جلسه امتحان بهمراه داشتن کارت ورود به جلسه امتحانات  و کارت دانشجوئی می باشد.

۲- دانشجویانی که در یک زمان واحد دو امتحان دارند قبل از شروع امتحان به مسئول جلسه امتحان اطلاع دهند.

۳- خارج کردن برگه سؤالات و پاسخنامه ها از جلسات امتحانی ممنوع می باشد.

۴-  امضاء لیستهای حضور و غیاب امتحانات با خودکار توسط دانشجویان الزامی می باشد در غیر اینصورت غایب محسوب خواهد شد و برگه وی تصحیح نخواهد شد. 

۵- تصحیح اوراق امتحانی بر عهده استاد مربوط به درس می باشد، بنابراین تا زمانی که استاد مربوطه اوراق صحیح شده بهمراه لیست نمرات به آموزش تحویل ندهند نمره درس مربوطه ثبت نخواهد شد.

۶- آموزش دانشگاه همواره تلاش می نماید تا نمرات در اسرع وقت اعلام شود بنابراین جهت پیگیری نمره دروس خود فقط و فقط از طریق ورود به سامانه دانشجوئی اقدام نمایید و از تماس تلفنی با استاد، دانشگاه و مسئولین مربوطه یا مراجعه حضوری خودداری نمایید.

۷- اعتراض به نمرات تا یک هفته بعد از تاریخ اعلام نمره و فقط از طریق سامانه دانشجوئی امکان پذیر است. بنابراین جهت اعتراض به نمره از مراجعه حضوری و تماس تلفنی خودداری نمایید.

همچنین ببینید

قابل توجه پذیرفته شدگان سراسری ۱۴۰۳

ضمن عرض تبریک به کلیه پذیرفته شدگان ، به اطلاع می رساند با در دست داشتن …